aj loov ju

" even the best fall down some times "

jag måste säga att jag faktiskt har haft en trevlig kväll
började med att kila till lisa och ner på ip.
vi kollade äff:s nittiofyror spela match mot mff. sorgligtvis förlorade dom med 3-1 :(
sen drog jag vidare mot kulltorp, var där i 20, max 30 minuter.
hade sälle med mikael till lisa, där träffade man lisa marcus och ramo. längesen juh!
marcus har ju varit i italien, och det tyckte jag var oförskämt, för han berättade inte för mig att han skulle åka,
och inte för någon heller för den delen, så alla bara: VAR ÄR MARCUS, SHIT :O HAN HAR FÖRSVUNNIT!
typ något sånt, och sen när han kommer hem, ringer han mej och bara: hej, nu har jag kommit hem, och jag var i italien.
jahapp tänkte jag då liksom, berätta innan du åker nästa gång xb
lisa är kärlek fresten, har jag berättat det någon gång?<3
hon är bara så förjäkligt härlig, och A J L O O V J U!
nu ska jag snart sova, sköt om er. pussssss!

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0