gäster

ÖNSKELISTA 2008: kamera pengar spabehandling

våra gäster kom vid 18.00 ca, de drack en drink och så,
sen blev det mat, räkor och tacopaj, mitt förslag hihi!(a)
riktigt gott var det, fast nu efter två timmar vid matbordet
så känner jag inte riktigt för efterrätten, chokladkaka och grädde.
men jag får väl sitta och vara lite social iallafall. det är ju sånt döttrar är till för?!
lite senare funderar jag på att ringa runt till folk och vara lite social,
får väl se vad som händer!
och sen har jag ju faktiskt gratis sms med, så smsa mig!
och tack jonas för musiken, även fast det bara var två låtar,
så känns det verkligen som en bra början, och fresten
du verkar härlig, fast det vet du antagligen redan om?!:D
haha! men nu blire' chokladkaka och kaffe!

tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0