graffiticafé, ja tack!

älskling, jag vill ha dig här hos mig nu!

Idag gick jag kanske upp en aning sent. Jag stack nästan direkt till mormor för att börja min städning,
två timmar senare var jag klar och skulle då hem för att byta om. Påvägen träffar jag nicole, josefin, fidde, oskar, louise och flisan. Jag hälsade snabbt men sen var jag tvungen att dra. Jag bytade snabbt om och gick ner mot stan. När jag väl var där nere ser jag elliot & oliwer stå utanför åhléns så jag hälsar såklart. Dom säger då att sandra är inne på kappahl med fia, drar in & får godis & titta på kläderna fia köpt :)
Sen träffar jag andreas & vi kilar snabbt in på graffiti för att jag var hungrig, jag tog mig en baguette med kycklingröra och en cola till det hela! Sen skulle han hämta några foton eller vad det var i någon sån affär, så det bar ganska snabbt av dit och sen vidare till min mormor att hämta min lön & sedan till koffes. efter det blev det till åhléns en liten stund och blabla.. Jag köpte wax till benen, sån färg till ögonfransarna och såna vita grejer till fransk manikyr. Jag tackar andreas för en trevlig eftermiddag, han stog faktist ut med mig.. (a)
FRESTEN! jag behöver hjälp med en kamera jag ska köpa, dom som har några tips kan ju gärna säga till!

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0