grattis mormor!

jag må hon leva jag må hon leva, jag må hon leva ut i hundrade år..
blablabla, ni vet hur låten går :)
grattis till min mormor som faktist fyller 74 år idag!
hipphipp HURRAHURRAHURRA!

kom precis hem från mormorsfirandet, åt thai och så!
fick lite pengar och så med, mys (a)
maten var god med fresten.

vaknade hos sandra i morses och så, stack hem ganska snabbt.
skulle fixa mej och så, och sen sticka till mormor ju.
men när jag kom hem hittade jag ett brev till mig i brevlådan,
det var från dansen, och vi börjar vecka trettiosex!
måndag 16.30 - 18.00
onsdag  18.00 - 19.30
och tisdagar blire konfermationen ju.
sen har vi gymmet två dagar med typ
och mormor en dag, och plugget på det.
snacka om fullspäckat schema.. men det får väl fixa sig.



sjal: gina tricot 29:-
svart axelväska: mammas gamla
kofta: H&M 149:-
vit tunika: BikBok 75:-
svart skärp: mammas gamla
blåa tigerjeans: pondus 598:-
svarta skor: skopunkten 149:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0