hem ljuva hem..

I don't know if I love you
but even if I did, i'm not sure that it would work..

Hemma från sandra är jag, trött på henne lite, hihi!
Nejdå. Jag saknar henne lite faktist redan :(
det känns som att det inte händer sådära värst mycket i mitt liv just nu. Jag känner mig bara nere, deppig & lost och sen måste jag ju hitta en kamera jag vill ha i julklapp av mormor med! Det kan ju faktist bli lite jobbigt. Jag vet inte vad jag ska välja för sort, antingen platt vanlig digital eller en sån liten system typ ;s
Helt förvirrad är jag kan jag ju säga! Fast flera månader kvar tills dess ju.
Och vädret. VÄDRET, är det vad som kallas sommar liksom. Storm regn & blixtrar, det är rena hösten.
Så arg blir jag :o
Nu orkar jag bannemej inte skriva mer just nu, kanske återkommer om någon timme, med mer trevlig fakta.
pussisar

tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0