jordgubb och choklad drömmar

låt oss säga att jag älskar dig

Jag var hos doktorn innan, vid elva tiden. Dom tog halsprov på mig och sånt. Ingen halsfluss, jag som nästan hoppats på det nu, för att kunna få medicin, men så var inte fallet. Men hennes medicin till mig blev "massor av frukt så ska kroppen klara av det själv". Och jag tog naturligtvis åt mig. När jag kom hem så gick jag direkt upp till coop. Utanför träffade jag alla nya små pluttar :) fast domhära tycker vi om. Jag gick in, plockade åt mig kyckling äpplen bananer och j o r d g u b b a r. Chokladen hade jag ju redan här hemma!  Jag sprang hem, la upp kycklingen, smälte chokladen och skar mina frukter i bitar, sköljde av jordgubbarna och hällde upp lite vatten. Sen satte jag mig vid tv:n och njöt.
GUD VAD GOTT DET VAR! :)
Om jag ska vara ärlig så mår jag faktist lite bättre, fast mer typ, i humöret? Kanske för att jag vet att det lite senare idag blir en unna-mig-sjuk-fika- på espressohouse med marcus. tack godegud för det!
Nu måste jag faktist duscha, så bajs!

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0