klockan var ett

förlåt, det var inte meningen. jag är inte sån. jag lovar!

jag hade kul igår. även fast där inte var så mycket folk och så.
hoppas jag att alla andra också hade?:D
tiden gick fort, och helt plötsligt var klockan ett?
alla gick, även jag och lisa.
vi satt sen uppe och snackade till fyra kanske? du är härlig                                               
sen somnade vi och mamma väckte oss klockan 13.12 idag..
snacka om segt.. efter ett tag kommer ramo och albin? jaja.
social vart det att bli, och det blev man väl ganska mycket med!
alla stack efter ett tag och nu sitter man här, som vanligt och lyssnar på musik.
ganska skönt endå!

tack!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0