lördag

jag är skittrött, sådetså!

nu är det faktiskt dags för mig att blogga igen! jag har verkligen inte haft varken tid eller ork sedan igår.. men nuså!

igår drog jag hem till lisa och städade och så, sen drog vi ner på stan. jag åt kebab och sånt, sen stack vi och hade inget liv på vår älsklingsbrygga.
sen stack vi hem till lisa igen, och jag hem igen. med det vill jag säga att vi hade en trevlig eftermiddag!

jag gick upp vid halv elva idag. gick upp till mamma vid tv:n, åt frukost och pratade lite allmänt om hur vi skulle göra idag.
vi bestämde oss tillsist för att åka till väla(och som vi trodde trängas med folk).
när vi kom dit, kom vi på att mamma glömt sitt kort där hemma, så vi blev tvungna till att köra hem igen och hämta det och sedan köra dit igen!
sen började vi väl komma igång med shoppingen och du raddas allt upp (mina köp):
H&M:                                        Gina Tricot:                                                
* rosa linne                             * grå stickad kofta
* vitt linne                                * leopardmönstrat linne, svart&vitt
* vit bh                                      * svart "jacka"
* svart tröja                             * svart body
* silver halsband
* guld halsband                     Accent:
* guld örhängen                    * pärl örhängen

BikBok:                                   Lindex:
* svarta UCLA-trosor           * ansiktsmasker                  
* grå tröja                               

Kicks:
* naomi cambell parfym

samanlagt gick allt på ungefär 2-3000 kronor skulle jag chansa på.
TACKMAMMA!<3

dagens outfit:

Jeans: tiger/pondus 598:-
skärp: mammas gamla
skjorta: mormors gamla
väska: mammas gamla
bronsarmband: H&M 30:-
skor: från thailand

Kommentarer
Postat av: isabeldinälsklinghi(a)

bara för denise är typ sjuktsnyggast i världen och hon står mitt hjärta närma ! <3<3 äälskar dej hun

2008-08-16 @ 23:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0