lördag!

jag har inte den orken längre, förlåt liksom

nu är det lördag, äntligen eller något?;s
även fast vi egentligen har haft ett helt sommarlov fullt av lördagar, så är det något speciellt med dom äkta lördagarna
mamma börjar jobba snart igen med, det är också skönt faktist.
och som pricken på i så loggade precis min älsklingskusin in :)

jag funderar på att han en sån riktig slappedag hemma,
skulle jag tro att jag behöver, iallafall fram tills nicole kommer.
jag saknar henne, m y c k e t!
hon sover här tills imorn och sen får vi väl hoppas att hon hjälper mig att baka? ha-ha
nu ska jag faktist gå och äta frullish och sen duscha eller något.
pussisar på lördagar

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0