mammsimys :)

förlåt då, men palla oseriöst, så arg blir jag!

bar ner på stan idag med mamma. mysigt blev det.
har även varit på skatteverket för att fylla i papperna till friemann.
äntligen är det också fixat!
så om cirka 2 veckor får vi reda på om det blir denckert friemann, eller om jag inte får.
vi får väl hoppas på det bästa! :)
gick också till polisen och sånt, men då fick vi reda på att det redan var anmält,
och filmerna var redan borta. skönt må jag säga!
efter allt detta hemska och jobbiga så gick vi ner på stan och åt och köpte jobbskor till mig.
plastskor från trampolin blev det, sköna och praktiska.
tack för en trevlig eftermiddag! jag tycker om dig för det mesta faktist (a) ha-ha!..

tack!


Kommentarer
Postat av: majsiee ;'

vilka filmer? fjortisfilmerna är fortfarande kvar på youtube ,ifall det är dom d syftar på? <3

2008-08-06 @ 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0