ojojoj(a)

I know you wanna have lovelovelove sex and sunshine


Förlåt så himelens mycket för att jag inte skrivit eller haft tid för bloggen överhuvudtaget men skolan och allt sånt har ju börjar och så nu..
Och nu kommer jag har ännu mindre tid, för imorn börjar dansen, sen på tisdag konfan och sen om någon vecka gym också + plugget dåju, för snart kommer väl läxorna igång också.

Min helg har väl varit helt okej tycker jag..

Fredag:
träffade marcus på dagen, vi hade en trevlig dag typ! :)
Vi skulle egentligen kolla film på kvällen men jag sov hos sandra isället. Och vi somnade ju ganska sent.. 
Lördag:
Vaknade vid halv tolv då mitt alarm ringde, för jag skulle ju till mormor. Var hos mormor vid ett och städade och sånt. Inte precis vad jag hade lust till då kanske? men det fixade sig :)
När jag kom hem så kom lisa, för på eftermiddagen var det ju kvartersfest. Så vi fixade till oss och sånt, sen skulle vi ner och äta. Ganska gott faktist! Efter det så cyklade vi ner på stan och så. Vi träffade nelly josephine simon och axel :) och vi fikade på espressohouse med dom. Sen skulle nelly hem med klara, dom skulle träffas på stationen, så alla drog åt olika håll typ?
Jag och lisa drog till koffes och köpte klubbor, sen till musikskolan och satt där. Och helt plötsligt kom hinterlach där, så han satte sig med oss, och vi hade det väl kul.
Sen var det ju faktist dags för mig och lisa att kila hem (a)
Lite senare på kvällen blev det film md hampus med. trevligt!
Söndag:
Vaknade runt ett då det ringde, men låg kvar till 2 kanske. Jag och lisa gick upp, klädde på oss och sen bar det av till coop där vi köpte frallor och mjölk. När vi kom hem igen hade mamma dukat fram frukosten på balkongen, riktigt varmt var det!
Vi åt och så, sen gick vi ner där nere och la oss och solade och läste i en timme ungefär. Sen blev vi för varma, och klädde på oss igen och drog ner på stan. Där träffade vi petter alle och ludde :) och sen stack vi till hembygdsparken och kollade djur.  min lisa är en fis, men jag älskar henne ändå!

tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0