seg lördag, ehja

jag har ångest på mitt hår och vet inte vad jag ska göra. HELPME!

nicole kommer om en timme typ, jag vill ha mys kväll med henne
för jag saknar henne så hemskt mycket!
fast det blir nog snarare dra ut & så nu på kvällen
och mer typ mysnatt. men det är likabra det, för jag får umgås med min lilla flicka!

jag vill bara tipsa om lite musik, som jag verkligen fastnat för,
hoppas jag ni med gör:
wild world - mr. big
fields of gold - eva cassidy
rise to the occasion - kurt nilsen
utan dina andetag - axel åkerlund ( kent-cover )
I'll be - edwin McCain
collide - howdie day

smisk på att detta är världens segaste dag, ouhja!
nu ska jag dricka mer cola :D och tvätta mitt hår med!

tack!

Kommentarer
Postat av: Emilia

du fastnade fort för dom låtarna ;)

2008-08-09 @ 16:27:49
URL: http://emiliadenckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0