sjukt i kalmar

förlåt att jag inte bloggat eller så. men fan va jag inte haft tid till det.

Jag har haft en superhärlig helg i kalmar tillsammans med min älsklingskusin! Vi har verkligen haft det super trevligt. Jag kom dit i fredags eftermiddag, då hon fortfarande inte kommit hem... men rebecca och maja (?) var ju hemma. Så det bar av till IKEA på direkten för att köpa finfina galgar till beccccisen. ( Fresten, hela högen var sjuka när jag kom dit, ink. jag. ) På hemvägen körde vi inom och köpte godis och lite sånt, så det blev mys framför tv:n när vi kom hem. Sen kom ju då emilia också hem.. gud, älskling. jag finns här!<3
Efter ett tag fick hon sina presenter och så, och sen hade vi en mysig finnas-där-för-varandra-kväll, vi tittade på tv, s n a c k a d e, satt lite vid datorn, och åt tacos. mysigt och efterlängtat var det iallafall! Sen vid tolvtiden kanske (?) gick vi och la oss och jag fick sova i hennes nya bäddfåtölj, jätteskön var den!
Sen vaknade vi ju då nästa morron.. vid nio, tio tiden och gick upp och så. Gick och åt frukost med becca som skulle iväg och jobba klockan 12. Och vi? vad skulle vi som inte var på humör ( och nu hade ju emilia också blivit förskyld ) göra? Jo vi skulle fixa oss och duscha och sånt på en timme och sen hinna till bussen, men det hann vi inte. Eller nej, fel! Emilia hann inte :) jaja. när vi sen iallafall kom iväg med nästa buss in till kalmar stad, blev det först och främst köp av nässpray och halstabletter för vår del, sen vidare lite. Vi gick en snabb runda in på gina tricot där emilia träffade ellen(?).
Efter gina gick vi runt i regnet och hade ingen ork att kolla på kläder, för på sånt humör var vi verkligen inte på! Så vi skulle ju då gå och fika istället.. Men vi ändrade oss och tog och delade en piZZa istället, puss på piZZor!
Sen skulle vi hem, men först kolla vilka filmer som gick på bio idag. Mamma mia var en av dom, och den fick det bli att vi såg, så det bar av hemmåt och fixa till sig lite och så, för det var ju endå fyratimmar kvar tills bion började.
Men det verkade inte emilia uppfatta... så vi tog en timme förtidig buss, så bion hade ju inte ens öppnat när vi kom? så tidiga var vi.....(a) Så vi satte oss på frasses istället och drack en pepsi faktist i typ 30 min?
BIODAGS :D - bion var ju bara så jävla härlig, så det går inte med ord att förklara!
dagen efter blev det bara må megasuperduper jätteilla. och sen åka hem. Kom hem vid niotiden igår, gick direkt och la mig.

För dagens information: jag är sjuk och ska till doktorn sen, hoppas på medicin. Ingen skola heller för min del..

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0