skola imorgon

det regnar ute, men jag är endå på humör (y)

har verkligen inte haft någon tid över för att blogga, förlåt!

igår, onsdag. då träffade jag marcus en stund på kvällen. mysigt, jag har saknat honom! och även idag blev det marcus, han kom tillochmed och väckte mig! sen skulle jag duscha och sånt. då gick han upp som en snäll liten pojke och började spela gitarr med sin brutna hand :( krya på armen killen<3 när jag duschat, och vi lyssnat lite på musik och snackat och så, så bar det av till min mormor, som stog naken? så marcus fick vänta utanför ett tag.
sen skulle jag bara föna hennes hår och tjäna lite pengar.
efter allt detta skojiga så tyckte marcus att vi skulle väcka louise, men hon var inte hemma, så vi stack hem till edvin istället, som precis hade vaknat och han brydde sig inte ens om att jag pillade i hans hår, han måste ju verkligen vart sjuk!
haha-ha
sen skulle jag hem, för då skulle ju philip komma, honom har man inte träffat på en evighet.
(påtal om evighet, jag saknar sandra!)
vi satte oss lite vid datorn, och snackade och sånt. sen gick vi och åt, vars en gossegod panpizza.
efter all den goda maten blev vi allt utmattade och gick ner och la oss och tittade på tv. tyskt bannemä. snacka om att philip inte höll koll på ett enda ord! :)

imorn är det torsdagen den 21 agusti och vi börjar i skolan igen.
jag vill, men samtidigt inte liksom. helt konstigt äre.
och sandra ska krya på sig med fresten!
PUSS på att jag älskar sandra!

tack!

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG ÄLSAKR DIG :D

2008-08-20 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0