söndag

ouhbaby, baby it's a wild world

det är söndag och klockan är runt fem
jag har redan hunnit
städa rummet,
äta frukost
säga adjö till nicole </3
baka choklad kaka
fixa mig
sitta här i 1 timme typ

måste säga att jag har varit väldigt aktiv faktist!

jag och nicole hade oss en mysig kväll igår
träffade alle stoffe genell m.fl igårkväll
trevligt var det. sen gick vi hem och tittade film.
scary movie 4 blev det, och sen somnade vi?
vaknade imorse av att mamma sprang runt och sjöng och hade radion på högsta volym typ
och dammsugade gjorde hon med!

nu är det bara så att om en timme får vi gäster,
mormor morfar ingrid och hans
ska äta och sånt, det kan väl säkert bli mysigt.
sen ska jag ut, fast vet inte vart, men bort hemmifrån iallafall!
bara att ringa om ni har lust att hitta på något eller så!

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0