tisdag

kan man verkligen vara kär i någon, utan att veta i vem?..

det är tisdag idag, och onsdag imron
det var måndag igår. ja, så nu vet ni det!
jag har aldrig liskom riktigt fastnat för tisdagar,
där är något magiskt i dom, något tråkigt.
för precis som alla andra tisdagar, är det bara segt
alla sitter hemma och har tråkigt, och något som gör det ännu värre är att det regnar
det regnar liksom, ussssssssch!
jag tror att jag snart ska gå ner där nere, sätta på lite bra musik
och gå i duschen, en varm skön dusch. ouhja!
och sen bara slappa resten av dagen.
mamma kommer ju inte hem förrens klockan åtta på kvällen!
tyckte jag var bra (a), men berätta inte det för henne ;)

tack!


sommaren 07 är verkligen inget att glömma.
fresten, vädret får gärna komma tillbaka med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0