torsdag

skolan suger

första dagen i skolan idag, med nya sjuor och inga gamla nior.
vill dom ta kål på oss eller?
jaja. nu börjar allvaret, med betyg och hela skiten, jag kommer inte orka det, helt seriöst. jag kommer falla samman eller något. för allt är ju bara så jäkla tråkigt.
fresten, det blev inte så mycket skola idag heller, vi hade en "lektion" och redan där börjar vi med att halva klassen kommer 10 min försent, ovääääääntat xb
annars var det bara samling i klassrum, tal i aulan och sen fick vi lite glass med. ganska jätte chill! vi slutade tjugo i tolv då dom flesta andra slutar ett. tack för vårt shema idag dårå. men jag tror inte jag kommer tycka om vårt schema sådär annars, men man får väl leva med det.
förändringar i klassen med: flisan hanne och natali började på fram ( även anna, fast hon går ju inte i klassen..) och sen har vi elin som började i 8c istället, tyckte väl inte om vår klass, eller något? men sånt är livet typ!
så nu, på våra iup:er är vi 19, vår hela klass alltså, sen har vi en på falken och en på höken, så vi är alltså 17. och på matte svenska engelska har vi ju dom som går i extra grupper, där kommer vi väl vara 12 kanske? haha. vi klass kommer faila ändå. fatta sämst vi är eller något?

nu ska jag faktist snart ner och packa. åker till kalmar imorn, vid tre tiden ungefär.
jag har saknat emilia, och det var endå inte längesen vi träffades. men jag älskar henne!

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0