2008nyår2009

Gud, det är nyårsafton redan imorgon. Jag fattar inte vart året 2008 har tagit vägen för nu försvinner det? Bara sådära. Taskigt värre! Men vi får väl hoppas på ett soligare, varmare, trevligare och bättre 2009 dådå :)

Kom nästan precis hem. Har varit i Helsingborg med Marcus idag och lite sånt. Var egentligen meningen att vi skulle till Malmö... Men Niklas blev sjuk så han kunde inte möta upp oss, och Jenny flickebarn hade annat för sig :/ men så kan det vara ibland. Hade det mysigt i hbg i Marcus i vilket fall!
Jag ska faktiskt vila ett tag snart (usch, jag känner mig som en gammal gumma när jag säger så!!!) men jag är faktist sjukt trött! sov cirka tre timmar inatt. Det blir du inte jättepepp på precis.. Och imorgon är det ju trots allt nyår!
Den firas hos Maja, och vi behöver tips. Ring mig, har mobilen med hela kvällen.

puss!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Sorry men vi får ses en annan dag !

2009-01-02 @ 17:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0