all I need is time


I'll light up the way for you

Hemma från skolan idag, fast kommer antagligen imorn. Sov länge, till kvart i två någongång tror jag? Vaknade av mardrömmar... Inget roligt alls! Men sedan jag vaknade har jag hunnit med en massa grejor.
Skrivit klar min bokrecension
Fota mina pyromanigrejor
Äta och laga maten då ofc
Sitta och bara vara social vid min älskade dator
Få besked om att jag får tillbaka min mobil ikväll<3
Och det är faktist inte så jäkla dåligt på 1½ timme! Så försök inte ens få mig att tro det.
Imorse när jag vaknade började jag med att öppna det andra paketet i min presentkalender och min älskade mamma hade köpt ett frisörset till mig, TACK! Så nu är det bara att komma och klippa sig ju!
Nu ska jag väl snart klä på mig, för litesenare så kommer mormor hit så att jag får föna hennes hår så att jag kan få lite pengar. Så roligt så! Får väl bli att man bjuder henne på lite fika då eller något.
Garderoben väntar.. så puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0