but if his love don't pass the test...

been a long time since I did something good for myself
but why should I be put through hell?
he's doing what he wanna do
and then I finally found somebody else...

Nu sitter jag här och känner mig som en av världens bästa vänner alltså.. Mer om det lite längre ner i inlägget.

Vaknade klockan två idag också (a) eller ja.. Jag hade ställt klockan på tio, men det gick ju som det gick. Jag gick upp och satte mig vid datorn och sen ner igen för att  tvätta mitt hår och fixa till mig lite, för då hade jag ju precis hört att hannah gått och blivit sjuk igen och jag var ju så sörens sjukt sugen på en capuccino, och det vet vi ju alla vad som menas med det... Det bar av raka vägen ner mot stan och espressohouse, MEN där hände något pinsamt måste jag säga...
Jag stog i kön, som faktist var ganska lång för att vara en söndagseftermiddag, för att få beställa mitt kaffe. När jag kommer fram till kassan så säger hon som står där: "En stor capuccino?" Och jag som bara stog där i världens chockläge medans alla tittade på mig bara log och sa: "Ja, och en liten, och så ska jag ta dom med mig också!"   Jag tror jag var i närheten av en nära svimma upplevelse! hahah! jaja.. Efter att jag då köpt dessa fina capuccinos sprang jag hem till Hannah för att de inte skulle hinna bli kalla, och gud vad hon blev glad! :D (så där kom delen med att jag var en bra vän :D jag menar, vem lägger ut massa pengar på kaffe till en sjuk vän? Jo, jag; Denise Friemann Denckert!)
Satt hos henne och kollade deperate hosewifes till klockan blev tio i sju, då det var dags för mig att kila hem.

Men nu tror jag faktist att jag ska sätta mig och måla naglarna eller något så att jag slipper tänka iallafall...
Tack Hannah och Emilia som verkligen har fått mig att må bättre idag, jag älskar er.

Fresten.. I och med att jag har sovmorgon till kvart i ett imorgon så är jag upptagen med filmer långt in i natten som jag fått låna av Hannah, börjar väl med satc och fortsätter väl sedan med de andra två.
Men godnatt får jag nog säga endå.. För jag lär inte sitta här hela natten iallafall... :) så;
GODNATT

     

Kommentarer
Postat av: hannah

åh, tack för att du fick MIG att må bättre =)<3

2008-12-14 @ 21:15:44
URL: http://hellohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0