dancing with tears in my eyes

sorry för att det inte blev något skrivet igår, men hade inte tid, ingen ork.

Var precis och hämtade en glass, kände att jag behövde det efter allt mitt hårda tyskaplugg! Ska ha redovisning imorn om Mozart.... Och innan jag gjorde det var jag tvungen att översätta en text till Ellinor med. Men det fixade sig och nu har jag ju faktist min älskade glass! Så nu sitter jag här, med bara Biologin kvar, eftersom att vi har prov imorn, om ekologi. Man bara, jaha, wtf. Jag kan väl i helvete inte det?:o haha! Men jag ska vara duktig och klara det!
Mamma kommer nog snart och hämtar vi, så åker vi till mormor för lite mat, det behöver verkligen min mage nu känns det som!
Imorn ska jag nog göra något med Lisa. Kanske ner på stan eller något, fota kanske? Vi får väl se. Men ring om ni har lust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0