frisör på G

wrong way on a oneway track

Jag sa ju igår att jag skulle plugga... Hur tror ni det gick? Inte sådära värst bra! SOn ska vara klar på onsdag, så som svenskan, och jag har ingen aning om vad jag ska skriva.. Hittar ingen jävla fakta ju, ganska svårt att skriva då må jag säga... + Att halva världen bara ringde och smsade, och då är det svårt att plugga koncentrerat, right?
Jaja. Idag hade jag sovmorgon precis som vanligt varannan vecka, men fan va dåligt jag mådde. Till skolan bar det av och sånt, men inget blev bättre, råkade bara slänga min guardian angel i marken så att den pajade.. lyckat denise, LYCKAT! Drog hem innan bilden, pallade fan inte vara kvar och må piss bland allt jävla snack -.- stannar nog hemma imorn med.. Lite senare kom Maja eftersom att jag skulle klippa henne, håret blev ganska kort, lite längre än axlarna bara men även riktigt snyggt! Någon mer som vill bli ett av mina expriment?(a) det är bara att ringa!
Nu ska jag sova ett tag och sen äta. Mamma är på ullared så jag lär väl få fixa mat själv, om jag pallar och har lust eller något. godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0