godjul........ i efterskott (a)

FÖRLÅT. Jag har verkligen försökt att skriva, men mina inlägg har inte lagts upp, det har cp:at hela julhelgen. Men sånt kan det vara ibland.
Hur har eran jul varit då? Bra? Fast kanske inte lika bra som min? (; hahaha. Sötnosar.
    
(tomtarna är från mormors tomteskåp..)

Mina julklappar är super älskade. Speciellt tre utav dom:
  
svarta strumpbyxor
mascara
presentkort på kicks
pengar till dator   *1500
och mycketmycket mer.
tack för ett lyckat litet julaftonsfirande!:)

Idag har det mest varit att sova och bli bättre och så. Gick upp vid ett och duschade. Sen gick jag en runda, fotade lite och så. Hälsade på Hannah ett tag, och Elin. När man väl kommit hem så kom lilleman hit och underhöll mig till halv sex någongång. Och nu sitter man här, som vanligt ;) hahah. så skriver jag i varje inlägg, men jag sitter ju här alldeles för mycket också. Iallafall!
Imorn bär det av till REA-folket på väla för att försöka hitta ett par skor. Har någon lust att träffas så har jag ju min mobil med mig. Ska in en runda inom IKEA också och köpa galgar och ett överkast till min säng (: Hoppas på en toppen dag imorn. Bäst att det blir det också då... :)
 
Nu ska jag kila över till Maja med lite grejor och så ska man själv låna lite av henne. Men vi hörs, senare inatt eller så kanske?(:
GO' KVÄLL ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0