helveteshelg man tackar

Fredagen blev lite sådära.. Tittade Idolfinalen hos Sandra, där Kevin vann! Och sen hem och sova min fjorton timmars långa sömn :D så jävla skönt!!!!
Idag gick jag upp vid två och fick skjuts till mormor för att städa och sen bar det hem, satt vid datorn och så och lite senare på kvällen stack jag hem till Lisa för att kolla på MammaMia (mama's mummy, HAHAHAHHAHA). Sen hem, och ni sitter jag här ju :D
Imorn blire väl att gå upp vid elva någongång för att då städa, och tvätta bort en massa glitter från badrummet... Sen ska jag fan i mig ner på epressohouse, för jag har varit sugen på kaffe hela jävla dagen, men alla bara dissar hårtsatan så neheeeeeeejsan!?!?!? Så jävla taskigt! Men imorn, då jävlar.
Sen kanske det bär till Fidde för att titta på film :D Saknar killen som fan asså... Men det ska det bli ändring på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0