höganäs, here we come

Jupp, nu sitter man här och väntar på mammsi som snart kommer och hämtar mig, för att sedan hämta Sandra och köra oss till Höganäs för barnpassning, pengar I love. Jag vet att ni kommer sakna mig, men dom har ju datorer så fuck the world you know.

Sov i 14 timmar gjorde jag faktist inatt. Somnade redan vid 8 igår, skitskönt. När jag vaknade idag så blev det en sanbb dusch och så, och sen blev jag supersnygg med lite smink, fattar det knappt själv! Efter det bar det av till espressohouse med Jessica, Hannah och Lisa, som vanligt... Är helt pank nu. (Fast mamma är skyldig mig 80 spänn faktiskt.)
Satt där, och sen kom där en kille, som var skit lik bj btw.. och sen kom Kim, och det visade sig att dom två faktist kände varandra. Kim kände inte igen mig först, men jag tror faktist han gjorde det till slut, det tyckte jag var lite fräckt. Och ja... Det är nog bara sandra som fattar vad fan det är jag snackar om, men sånt är livet och om ni vill veta så är det bara att fråga på, inte för att det är säkert att jag tänker berätta för er, men endå :D det är ju alltid värt ett försök.
LALALAAAA
Nu kommer mamma snart, och jag måste kolla så att jag har packat ner allt så att det blir en perfekt flick-kväll med sandra i höganäs, MÖJSPÖJS liksom.
Vi hörs nog senare. adjö<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0