innesittardag-tusen

jag har ludd i mitt nagellack och jag blir förbannad! (:

Gick upp sent idag bara för att irritera mamma (: för hon hade inte alls tid med det, för MORMOR och MORFAR(?!?!?) skulle ju faktist komma på middag! Man bara: OHMYGOD, mormor och morfar? Vi träffar dom minst tre gånger i veckan, jag tror inte dom bryr sig så värst mycket om du glömt vika en filt mamma xb Sur blir jag, för jag måste ju göra en massa och springa fram och tillbaka som en jävla helvetesbög. Så dagen har varit skit! Hur har eran varit? Bra? Sämre än min kanske? Äsch, det får vi ju verkligen inte hoppas iallafall!

Imorn ska jag ner i stan med Marcus och få min julklapp, även fast jag redan vet vad det är för något (: hihihih. Och sen vidare till honom, och innan jag ska hem ska jag hinna med att dra en sväng inom solariet också. Tror jag frågar om jag får äta hos honom :D så slipper jag dra hem så tidigt. Vi får se!

             
skorna jag köpte på väla (:
200 kronor



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0