LALAL THAT'S WHAT FRIENDS ARE FOOOORE

Hade ingen tid igår, därför det inte kom något inlägg.

Blev väla och IKEA med Maja igår, trevligt hade vi. Köpte nya skor till nyår precis som jag hade bestämt mig för.

Blev även lösögonfransar och glitterspray till håret. Även det införskaffades till nyår. Allt ska vara perfekt, har jag redan bestämt!:) Efter väla satt jag hemma och dog tills Alexander kom hit med min julklapp, ETT COFFEECARD liksom?!?!?!??! Fatta lycklig jag blev och sprang rundor och skrek!!! :D 
När han hade gått fick jag sån in i helvetes mensverk typ. Åt tills jag spydde med. SUPER (y) 
     
Imorse vaknade jag av att mamma skulle iväg och handla och innan det skulle dra upp mig. Trevligttrevligt. Fixade till mig och lite så och kilade sen ner på stan med Maja där det blev fika och inhalndling av en tröja. Femtio kronor och supersnygg, bättre än så kan det ju inte bli. I love REA
Senare blev det Väla med Majsan och Johan, och sedan hem.
Fixade med mina vackra fötter och så och nu springer jag mellan TV:n och datorn, för det är ju faktiskt körslaget ;) Och om jag ska vara ärlig är det ett riktigt trevligt program, om dom bara hade sjungit mer och slutat prata hela jävla tiden.
Jaja, nu blir det körslaget igen ett tag, så ni får ha det bra, så hörs vi!
(bilderna på mina nyinköpta skor verkar inte gå att lägga upp? men det kommer, I promise!)

PUSS PÅ BALLEN! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0