onsdag

Denna dagen kan typ snarka eller något? Gick upp vid halv 8, som blivit en ny bättre vana och klädde på mig. Kände mig förkyld, kunde inte prata eller knappt andas... Men till skolan bar det av, med först en liten lugn svenska lektion, G+ i svenska, jahaja.... Sen tyska, där det var redovisning och sen fick vi sluta 20 minuter tidigare. Efter det en chill idrotts lektion som för mig innebar 10 minuters badminton spel och sen rakt in i duscharna! Sen hade vi faktiskt det aldra första kompisstödjarmötet för iår, välkomnade sjuorna och lite nya och så, ganska trevligt. Fast hoppas dom väljer ordförande snart(a) RÖSTA PÅ MIG GOTT FOLK:D Och sen vårat långa SO-pass som varade i 2 timmar... Men jävligt chill idag faktist eftersom vi fick reda på betygen och så, och han gav mig VG och sen tror han att jag har ett lätt MVG i slutbetyg (a) fatta gött !!! Men det var det med det.
Efter skolan drog jag ner i stan med lisa, och har varit där tills nu då jag sitter på mammas jobb och väntar på Jonatan för att sedan kila vidare till espressohouse med honom, trevligttrevligt!

Antar att han ringer snart, så ska inte involvera mig för mycket i skrivandet. Vi hörs älskade gullungar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0