skolavslutningggg

Gick upp vid 5 i 7 i morse för att fixa mig. Något rött, svart eller vitt skulle jag ha på mig och det blev min svarta tajta kjol och en vit t-shirt och mitt hår låg enkelt och nersläppt med luggen uppsatt. Jag tyckte att jag var söt iallafall :D
Kören lät som ganska dålig sådära hahahah, men Hannah och Andreas var underbara måste jag säga! :) Efter alla uppträdande slutade vi. (och ja, jag fick mina betyg med ;))
Men nu kommer Hannah snart hit, och sen ikväll bär det vidare av mot Simons place, 'cause guess whos b-day it is today?!??!?!?!?
GRATTIS SIMON :D<3
Så är det, precis så. Men nu ska jag byta om, så ni får ursäkta mig, men jag återkommer så fort som möjligt med bidler från kvällen... Ska hämta min kamera hos Lisa sen eftersom att hon tog den efter julklappsfikan igår, den kommer jag också att berätta mer om.

pussssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0