snart julafton..

let me hold you for the last time
it's the last chance to feel again


Men det är ju så. Det är julafton om 3 dagar. TRE DAGAR? Om ni frågar mig så känns det fortfarande som regniga oktober, inte alls som något juligt snöigt vintrigt december... Men det kanske bara är jag som är konstig och det kanske inte alls är någon annan som känner som jag?! Men jag bryr mig inte, för jag har ingen julkänsla alls iår, och det tycker jag faktist är lite synd, för julen är endå en jätterolig tid på året liksom.
Men det blev kanske lite bättre idag endå. Skulle egentligen till Jessica ikväll, men det blev inget av det :( så satt hemma med mamma i stället.

vi började med att göra knäck. (vet att bilden är mongo, men säg en gång då jag inte är det?!)

sen efter det städade jag och pyntade mitt rum

och sen satt vi och slog in julklappar

Medans vi tittade på love acually... :)
Riktigt mysigt hade vi ikväll endå. Och den dära roliga kvällen med Jessica får vi ta efter att hon kommer hem från Egypten. Jag kommer sakna henne till döds! Och jag menar det. För att ibland behöver man verkligen henne för att liva upp en dag, men nu åker hon, bara sådära, i TRE VECKOR?! Fan Jessica, FAN!
Fast din heldag kommer:D

Ni kanske vill höra lite om gårdagen också? Var ju hos Simon som blev fjortisboy igår :) Jag och Hannah hade ju lättfett den bästa presenten! Jaja. Vi hade skitkul. Vi åt (jag åt mest, och längst av alla, så tillslut tog dom bort maten bara för att jag inte skulle få äta mer. Lite taskigt om ni frågar mig...) Sen kollade vi The Ring, fast fick stänga av ganska snabbt, för att Hannah var så rädd och det var ju även dags för desserten som jag var så duktig och hjälpte Cattis med.
Klockan blev snabbt tolv då det var dags att ta sig hem, synd det, fast även skönt (och det tyckte nog susanna och simon med ;)). När jag sen väl kom hem så sov jag som en stock till klockan ett i dag.

Tack för helgen, även fast den inte blev som jag förväntade mig.
puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: j.

haha bara 2 veckor dock ((:

2008-12-22 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0