volleyboll med glitter



Ni klarade er knappt utan mig, ellerhur?:D Jag vet att ni saknade mig, liiiiiiiiite iallafall! Känner mig väl inte sådära värst mycket bättre, men det kändes inte bättre av att stänga sig borta från detta heller, jag har ju faktist börjat vänja mig vid att sitta här och skriva om mitt händelserika liv varje dag nu och jag tyckte att det funkade ganska bra tills i fredags iallafall.
Jaja! Idag blev det till att gå upp redan klockan tio över sju då Cornelia ringde och väckte mig och sa att hon var hos mig om tio minuter. Började med att sminka på det första och sen väntade jag på henne tills hon kom med allt vackert glitter, sen efter ett tag kom Sandra med. Mysigt hade vi det och snygga blev vi!!!!
Vi spelade våran fina volleyboll och kom faktist på en oväntad sjundeplats, vilket var bättre än 8B som kom på tionde och det vill säga sista plats, men ni vart ändå duktiga! hahahahaha..........
Efter skolan bar det hemåt för att göra smet<3 och sen vidare ner i stan, där helvetet började.. Men orkar inte snacka mer om det idag... Eller inte nu iallafall.
Fast sen träffade man ju då Hannah och allt blev så jävla mycket bättre och med henne blev det ju en expensive fika på espressohouse och så träffade man ju Jonatan med, det var lite trevligt!

Nu måste jag skriva min Kemigrej som ska vara klar någongång, typ imorn tror jag?

(bilder från volleybollen och lite från helgen, när jag var ute med lisa kommer sen!)
Sen till sist vill jag ju bara tipsa er om Linas blogg också, som jag verkligen tycker att ni borde läsa! :D

godnatt typ, eller något sådant... </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0