jag saknar sandra!

denna dagen har varit värdelös & jag känner mig så hemsk
eller hemsk och värdelös är nog inte det rätta orden, det är nog mer, äcklig & oren typ
även fast dagen började med dusch & frukost och jag tillochmed hann med att måla naglarna
så känns det ändå bara äckligt.


Sandra kommer om ett tag får jag hoppas, inte träffats på 2 långa dagar nu.
jag saknar henne faktist
det blir väl film och sånt som vanligt och sen inatt kanske vi går ut (?).
telefonerna har vi ju med oss alltid, så ring på bara.
vi lär behöva sällskap, eller ja..

dagens tips: den nya veckorevyn
jag tycker det är underbart att läsa tidningar.
speciellt när det är sol & man kan ligga ute.
fast böcker funkar nästan lika bra, bara man tycker om dom
och man har fastnat i dom, annars kan man slänga dom åt skogen direkt!
men tillbaka till tipset: 'jag är bäst'-sidorna är bäst, du mår bra sen.
och vad vi antar att alla män kan. läs dom & lev livet :)

tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0