jobbet :]

jobbat idag, så det finns inte så mycket att skriva. nu vet ni det (:

vaknade imorse vid åtta tiden av att linus smsade mig & sa att dom var utanför mig & körde?
Trevligt liksom? Jag soooooov!
Somnade om efter ett tag & vaknade sen av att mamma ringde, och gick sedan upp efter ett tag
sen ringer emma. Emma tänkte jag, vemfan är det? Jo, hon från kjollan, just fan.
Ner & jobba, halv 2 började jag & slutade vid halv 7, fem timmar. Ganska skönt att sluta tidigt endå.
Sen stack jag ner & treäffade andreas & simon(?) på stranden.
Andreas slängde i mig med kläderna på:o men han fick sig en dusch själv med!:)
Sen fick jag åka hem & när jag väl var hemma tog jag mig en iskall dusch
och nu ska jag snart till köket & ta mig något att äta. 

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0