naglarna är min värld.. :}

jag målar mina naglar, även idag. hur lönt känns det liksom
& samma färg & dom ser exakt likadana ut idag. men wtf?
jag är onormal och kommer alltid att vara det! :)

jag gick somsagt ganska snabbt & tog mig något att äta.
smalmat blev det, 3 stora fina morötter.
var inte så sugen på sånt annat onyttigt eftersom att det blev en
denise specialare till frukost & korv med mos till middag

men jag ska nog gå härifrån ett tag nu.
har suttit här tillräckligt länge, och borde egentligen komma ut.
fast så blir det inte kan jag säga direkt!
ska ner och klä på mig, sen kanske titta tv med mamma?
vem vet. jag kanske är trevlig idag :)

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0