sjusovarN'.. är hon uppe?;o

ska snart ner och städa. jag har verkligen gått upp klockan tidigamorgonen klockan nio för att städa.
dom flesta skulle nog tvingat mej att ligga i sängen tills jag somnade typ,
men det är faktiskt ganska skönt att gå upp tidigt och få lite koll på sin kropp, något alla borde prova!

som sagt, ska snart ner & städa, tänkte bara uppdatera mig lite först.
är inte alls säker på att jag hinner sitta här mer idag liksom.
efter städningen så får man bädda och plocka lite på rummet, med kläder och sånt.
sen får jag SOOOLA!(: jag menar. det kommer jag inte få göra alls hela helgen annars?:o
för jag ska jobba. men så är det. jag kommer vara blekast på stranden, av allt och alla..
usch säger jag bara, tänk er själva in i situationen liksom, du jobbar alltid när det är bra väder.
vid ett eller två någongång går jag nog in och fixar till mig, sen bär det till stationen.
jag saknar min emilia<3

tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0