28 november

Jag antar ju att ni vill veta vad jag har gjort idag, right? Jo! Jag har varit i skolan och haft matteprov, och det sög balle! sen hade vi massa tyska och sånt och det gick supermega bra och nu har jag fått nians bok som extra shit, för att jag äger alla på tyskafanet! Efter skolan så åkte jag till mormor och tjänade pengar & sen åkte jag till stan och gjorde av med det igen :D fan va bäst jag är, helt seriöst! JO föresten! I stan var jag med min Cecilia, som jag har saknat ihjäl och enligt mig hade vi kul iallafall. Först åt vi på Grafitti och sen blev det kaffelove på espressohouse<3 (fast än att jag fortfarande inte har råd). Sen träffade vi Lisa, och drog hem. Lisa stack direkt, men jag och Cicci satte oss där nere för att snacka lite och sånt tills klockan blev tjugo i sju då hon skulle hem. Tack för dagen ditt cpbarn :)
Nu ska jag väl snart ta något att äta, för jag är helt utsvulten! Och ikväll händer det väl inget som vanligt? om ingen har lust att hitta på något och ringer mig inom närmsta timme:D

  

give my blood
love denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0