bollywood-städning typ?

Kom precis hem från mormor, där jag varit med min fisalisa. Var tror ni att vi råkade hamna på hemvägen?(a) om inte Espressohouse?!?! Jag som intalat mig själv att jag inte har råd till det! Men så är det när man är trött...
Nu borde jag egentligen plugga tills jag dör, men jag upptäckte att jag hade fel engelska bok med mig, och tyskan pallar jag inte.. så då är det ju bara matte kvar. Och brukar jag plugga till matteprov? skulle inte tro det va! Fast jag ska nog läsa igenom det endå.. Och sen skriver jag väl lite till på min svenska bokrecension och på mitt SO arbete, så blir det jättebra! fan åt skolan
Imorn blir det att träffa min lilla bitchflicka i stan vid tre tiden och umgås med henne hela dagen, mysigt det kommer att bli! Sätter nog min kamera på laddning också, så ska ni få se den galna flickan sen med!
Men nu ska jag fortsätta ragga killar, eller något i den stilen?!
HEJDÅ OCH PUSS PÅ VÄNSTRA SKINKAN

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0