breathing your love

and I take back all the things that made you feel like that

Kväll och natt är vad det är nu.. Men det har det ju inte varit hela dagen :)
Efter att jag skrev sist så satte jag och lisa oss ner i soffan och bubblade om vad vi skulle göra, tillslut kom vi fram till att vi var sugna på pizza på Acapulco. Och gud vad gott det var! Efter att vi hade ätit så stack vi till Åhléns och köpte en mössa till mig, (som jag faktist fortfarande har på mig!!!) en vit sådan! Och efter det gick vi hem i snön.
Senare åt jag med mamma och sen tittade vi på Idol. Haft det jättemysigt med henne ikväll ju! Ibland tycker jag ju faktiskt om henne!
Nu sitter jag här och ska snart sova. Tänkte bara lägga upp någon bild, om det nu vill funka.. för det har det inte viljat på hela dagen. godnatt!(L)

  
där ser ni min nya fina vita mössa, är den inte fin? =)

Kommentarer
Postat av: Julia

så jävla söt'<3

2008-11-22 @ 00:08:04
Postat av: hannah

ååh så fiin :D<3

2008-11-22 @ 19:06:11
URL: http://hellohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0