chocolatecoverd cherrys


one step at a time

                              

GUD VAD JAG HAR TRÅKIGT, ni som läser min blogg har gjort min dag, tack för det då va!
Nu är det såhära att jag sov länge idag, och det var skönt. Var i skolan kvart i elva och gick runt där lite innan vi hade idrott. (äntligen inne, hehehe) Efter skolan kom Lisa hem till mig och vi bestämde oss faktist för att inte träna och bara vila upp oss för nyhemsloppet som är imorgon, tro mig det är inte roligt att springa det sjuk!
Lite senare sen fick jag skjuts till mormor för att hjälpa henne, och när jag var klar med det kom jag hem, och sen dess har jag ju faktist suttit här och varit onyttig. Hur ska mitt liv sluta egentligen? Typ i diabetes och övervikt, jaja jag har ju faktist mig själv och ingen annan att skylla.

Nu tänker jag snaarrrtttt gå och göra min tyskaläxa och sedan slösa mina sista gratis sms.
Önska mig lycka till imorgon.
Godnatt puddingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0