fredag hos maja

varför ska jag alltid göra allting så svårt för mig?

I fredags sov jag hos Maja och kul hade vi. Vi började fixa oss vid sex kanske och var uppe på villan vid halv åtta, då vi skulle hålla lite koll på småungarna i en halvtimme. Sen bar det vidare upp till kungs, till eidis, där det vart "förkrök", haha, men iochmed att festen sen inte blev av, så kan man ju knappt kalla det det heller?! Jaja, ingen fest iallafall så vi drog ner på stranden och vart där ett tag, tills jag och maja skulle hem. Vi vart väl hemma i tjugo min(?) och drog sedan ut igen, fast då hade ju alla andra stuckit, jo men tack typ. det går inte att lägga ut bilder för tillfället, men det kommer

Igår vaknade man vid åtta av hundar och småbarn, fast jag skulle ju inte väcka maja förens vid elva, så jag fick ju ligga där med min ickepenga mobil och ha tråkigt i tre timmar. Men tillslut blev klockan elva, och vi gick upp och duschade och sånt. Sen vidare till coop och hämta min cykel och sen för min del vidare hem.
Lite senare på dagen träffade jag Andreas ett tag som sedan drog hem. Men vi träffades ju sen igen faktist.
Sen gick jag faktiskt och la mig, men precis innan jag skulle sova skulle ju sandra och isabel ringa mig :o så jävla onödigt flickor små :)
Men sen somnade jag faktiskt!
Vaknade vid halv tolv idag av att maja ringde mig, och vi pratade ett tag och sen blev det datornörd för hela slanten (y)

Nu kommer snart mormor och morfar, för mamma ska ju faktist fira sin far idag. (för min del blir det ju lite svårt)
Så nu ska jag faktiskt gå och klä på mig och sånt. HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: tant

tack detsamma din bajs <3

2008-11-09 @ 19:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0