fredagsbilder och idrottshat

      
två bilder får räcka :) haha, på vart vi!


Jag hade för cirka tjugo minuter sedan en väldigt trevlig diskussion med hannah om idrott, och deras idrottslärare Håkan. Dom som känner Hannah vet att hon hatar idrott och även deras lärare, fast det är hon ju inte så ensam om... (ni skulle bara sett honom i fredags!) Vi kom fram till att i slutet av nian, när hon fått sina betyg, eller iallafall när betygen är klara så ska hannah ta sig en privat stund med Håkan:

Hej Håkan! Jag ville bara berätta en sak för dig. Jag hatar dig, och ditt jävla kuksugarämne idrott. Och du äcklar mig och alla andra på denna skolan med ska du veta, du är asful och ett jävla pack som tror att du kan ta på alla tjejer precis när du känner för det. Du är sämst! Hejdå nu tar jag mitt mvg och sticker till gymnasiet.
Hoppas han tar åt sig och går i förtidspension, för jag tror verkligen ingen på skolan tycker om honom..

Nu ska jag snart sova. Imorgon är det teknik i 2½ timme först, inte så pepp på det faktist. Men smsa mig, för nu är det gratis igen!!!!!! :D

PUSSOCHGODNATT(L)


Kommentarer
Postat av: your love

håkan är äckelbög, och denise&maja är sötnosar som ser packade ut redan innan de ens är i närheten av sprit!

2008-11-09 @ 21:24:09
Postat av: fan of hannah, j.

hahahahahah, hannahs citat :D

vi måste vara med när hon säger dt :D

2008-11-10 @ 22:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0