fredagsbilder och kyrkklockor

I fredags hade vi ju bara för jävla kul, ellerhur brudar?!
(kvällen kommer i bildformat alldeles snart :)

Idag började dagen med att mamma kommer och väcker mig med en bild av lilla Hampus som (i sovande form) är med i dagens tidning, det tyckte hon var kul! hahahah. Sen var det bara att gå upp, fixa sig och klä på sig, för sen kom ju Hannah, Alexandra och Olivia för att hämta upp mig. Det var kyrkdags!!!! Precis som att man skulle tycka att det var kul på något vis att sitta där. Men om jag får lov att säga vad jag tycker så tyckte jag faktist att det var helt okej, med lite hostningar och skratt, även lila klädda gummor kan förgylla en hel dag!
Efter det skulle ju lilla söta jag träffa Andreas, hur lyckat det sen blev kan man fråga mig privat om man skulle bry sig.
Sen blev det en superskön promenad med Lisa, och det tyckte jag nog att det behövdes.

Imorgon har jag sovmorgon, den som har rast, ringer och väcker mig vid tio, tack! :)

tack för en supermysig kväll ifredags tjejer. det får bli av snart igen faktiskt!

(bilderna gick inte att ladda upp?!?!?!?! men jag ska fortsätta försöka!!!)

Kommentarer
Postat av: hannah

absoluuut ! :D

det måstegöras om snarast ! :D

2008-11-17 @ 22:33:21
URL: http://hellohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0