*gääääääääääääääsp* (a)

Jag är så fruktansvärt TRÖTT, ska nog sova snart tror jag. Vet ni varför jag är trött? Nej, trodde inte det va... ;)
Nej, men det är ju så att pga min sjuklingshet och förkylning och allt vad det är så kunde jag inte sova inatt, och jag somnade inte förrens halv sju i morse, och min väckarklocka ringde kvart i. Det betydde att jag sov i femton minuter, och det är inte så värst mycket. plus att vi sprang nyhemsloppet idag med (37.54 - faktist fem minuter bättre än förra året :) och det gick väl helt okej med Maja och sjukdomarna och allt vad det var.
Efter skolan bar det hem att sitta här lite, som ni vet, och duscha gjorde jag med. Sen ner till konfan, där jag bara kanske liiiiiiiiiiiite råkade somna i kyrkan mitt på en bänk rakt pladask ner, men dom får faktist skylla sig själva, dom visste att jag var dödstrött och dom säger åt mig att ta av mig skorna, lägga mig på bänken och blunda? vad förväntar dom sig liksom? dumbommar hela högen somsagt!

Imorgon är det skola, som jag verkligen inte vill gå till. Jag kommer vara precis lika död som idag, om inte mer och det är faktist jobbigt när man ska vara i skolan. Tror jag stannar hemma.
Men sticker nog på träningen, kan inte skippa fler nu, då kommer jag inte kunna något på dansen alls, och det är ju lite trist.

Nu ska jag gå och knarka alvedon, raztifarm, hostmedecin och halstabletter.

KISS MA ÄS BIATCHES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0