I AM IN LOOOOOVE

GUD. shopping på G imorn ju. Ska till väla med Olivia, Hanna och Susanna för att köpa nyårsklänning. Men nu funderar jag skarpt på att beställa hem någon av dessa istället. För dom är ju så jävla fina, och inte så värst dyra heller! Jag får se hur det blir närjag kommer hem imorn :) Jag kanske hittar något liknande..



och favoriten (båda bilderna är samma klänning)



vad tycker ni om dom? var dom fina? :)
det kommer komma bilder på dom jag tycker är fina och provar imorn med, sen är det väl bara att bestämma sig.. (och det kan ju bli ganska svårt om man heter denise liksom...)

Kommentarer
Postat av: hannah

den översta liknar min lite grann :D

2008-11-28 @ 23:54:21
URL: http://hellohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0