julskyltning

GUD VAD JAG ÄR TRÖTT! Jag somnar nog snart i sittande ställning, det är helt sjukt!
Efter kyrkan idag träffade jag Lisa utanför espressohouse för att vi sen skulle ta oss till frisören som fixade våra hår. Lisas blev asfräckt, medans jag såg ut som en krigare, eller en gladiator.. Ta det som lät bäst. Var där då från halv ett till sju någongång, jag menar, kan ni tänka er att gå runt i lilla ängelholms stad i sex och en halv timme, fram och tillbaka liksom? Kollade också på Hampus och Simon, dom var ju hårmodeller från break! Jag tyckte dom blev riktigt fina i håret, och jag dödar Hampus om han snaggar sig nu!!!! Jo, jag kollade på dom fyra ggr, jag menar: FYRA GÅNGER? det var nog ingen annan som gjorde det xb hahhaha!
 
Nu ska jag skriva färdigt min bokrecention och mitt SO arbete också... Jag suger på att plugga ska jag säga er...
puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: din mamma

varför får man int se dom bilderna i större? :'o vill ju se kronberg?

2008-12-04 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0