korvmåndag

FAN HELVETE OCH POTATISMOS. varför ska allt vara så jävla dumt alltid?!?!?!?!

Det finns nog ingen lärare som jag hatar så mycket som "schvend", han med hans "kjumelujé" och "bjedbänd". Vill du ta kol på oss eller? Och två½ timme var jag tvungen att stå ut med honom i morse, hemskt va? Fast jag tror inte precis att han längtar efter våra lektioner heller.. (6)

Fick sluta en timme tidigare idag, Roger skulle på kurs, så slapp SO:n. Efter det satt jag med Lisa här hemma, och lekte cool, och fyfan va vi vart coola!
Efter det blev det träning, och man glömde allt det man ville och skulle iallafall. Snart blir det en varm dusch, precis efter maten, som jag ska äta nu.

have a nice evening!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0