lördagschill och tomatsås med kassler

i'll fly with you

GODKVÄLL ELLER NÅGOT
fy vad jag är trött, uttråkad och inte sugen på skolan alls. Men det brukar väl kanske alltid vara så efter lov?! Och en sak till: JAG SAKNAR EMILIA OCH KALMAR!!!! Någon som har lust att bara dra härifrån nu typ?

Jag vaknade vid elva i morse, med en klängande Lisa över sig, för vi somnade ju i vår lilla säng med ett täcke efter att vi tittat klart på filmen igår och skrattat oss till döds åt fötter och snarkningar, även lite stön ibland, iallafall om Elin fick tycka till. Alla hade stuckit vid två, och då fick jag hjälpa mamma att städa, så det är vad jag har tillbringat min dag med.
och föresten, det kommer inga bilder från igår, kanske bara en isånafall

Nu ska jag snart gå och hämta cola och sätta mig i soffan och ha en mysig tvkväll.
Ska nog även poppa mig lite popcorn och sånt mysigt. Tack gud för att tv finns kvällar som denna. Och sen ska jag ju även få mamma att titta på The grudge, jag säger bara lycka till eller något i den stilen, för hon hatar skräck. (y)
Men nu ska jag kila bort till mamma och myselimysa. sååoooolong
 
min mamma kan också
vara en cooling på foto:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0