miss you hannaaaaaaaaaaaaa :'(

Måndag, och därmed ny vecka. Ja, vad ska man säga? Stressdag till tusen. (+ att vi saknade hannah, allahopa :()
08.15-15.30 skola - bajs teknik, fast julklappen till mamma blev klar.
15.45-16.20 stan - med lisa.
16.30-18.00 träning - gick väl ändå hyfsat, lärde mig ju lite faktist!
18.20-18.45 plugg - fysik till provet imorn
mat
19.?? - nu    plugg - svenska bokrecension & till fysiken
JÄVLA DAG!!!! fan liksom. För imorn, då jävlar har vi fysikprov, men jag vill inte! jag kan inte!!!
Men, jag ska även få ett jobb(y) och få hundra kronor av mormor. Så lite glad kan jag väl vara då. Men nu måste jag fortsätta plugga.
godnatt älskade bloggläsare.v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0