onsdagsmys. v

you better die young

Chill dag i skolan idag. hade bara svenska, tyska och SO, resten satt man i idrottshallen och kolalde på basketen. Slapp även 30 min av vår meeeeeeeggggggggaaaaaaaalååååångggggaaa SO lektion, för att vi är bäst! (för att se finalen mellan kungs och nyhem, med både killar och tjejer.) Tyvärr så kom Nyhem tvåa, och Kungs vann.. Fast det kunde man ju nästan räkna ut så som deras lag såg ut ;) haha!
Efter skolan stack jag, Maja och Emma ner på stan för att köpa trosor till Maja och fika på mitt supermysiga espressohouse. Haha Hanna! :D (som kommer tillbaka till skolan imorn :D<3) Och efter träningen bar det vidare till träningen som faktist var ganska kul idag, även fast man trampade lite fel.. :( men det lär jag inte dö av. Nu ska jag snart äta, och sen plugga glosor resten av kvällen, jättekul ju! Tror jag gör mig en latte eller något med och äter kakor till, kommer säkert att bli super! Önska mig lycka till.

puss er supersöta deniseeee =)

Kommentarer
Postat av: j.

yeah denise är snyyygg :D<3

2008-11-28 @ 00:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0