slingor och lost danceshoes

du fick mig att falla alldeles för långt

Jag hann inte skriva igår, men det hände inte så mycket ändå.. Mer än att jag nu mår jättedåligt av det som hände, men så är det fan!
Idag har skolan vart skitchill. jag och simon ska ju sjunga på skolaavslutningen ;) ellerhur simon? :D hahah, inga komentarer! Efter skolan cyklade jag och lisa ner till friskis och hem igen, för att kolla om vi kunde hitta min ena danssko som jag blev av med igår?! Men jaja, sånt är väl livet dåva.. Iallafall, påvägen hem så stack vi inom åhléns och köpte hårfärg, blond, till lisa. Så nu är hon jättesöt! (fast det var hon ju redan innan)!

tack för allt alla sagt idag, det har stärkt mig.

                 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0